تعرفه خدمات اودینا

برای شروع همکاری با اودینا ابتدا لازم است تا حساب خود را به میزان دلخواه (حداقل ۱۰۰ هزار تومان) شارژ نمائید. پس از آن از طریق تیکیت پشتیبانی ثبت نمایید تا اطلاعات محصولات فروشگاه شما به صورت خودکار در می شود. پس از دسته بندی و بررسی، محصولات شما برای کاربران قابل نمایش خواهد بود. در صورتی که کاربر بر روی لینک محصول شما کلیک نماید و از سایت ما به سایت شما هدایت شود، به ازای هر کلیک مبلغی از حساب شما کسر خواهد شد. هزینه هر کلیک در بند های بعدی همین صفحه قابل مشاهده است.

مدل همکاری

مدل همکاری مالی اودینا با فروشگاه‌ها مثل شبکه‌های تبلیغاتی به شکل کلیکی هست. در این مدل فروشگاه‌ها ابتدا حساب خود را در اودینا شارژ می‌نمایند. سپس لینک‌های شما در اودینا نمایش داده خواهد شد و به ازای هر کلیکی که کاربران روی لینک‌های شما انجام دهند از حساب شما مبلغی کسر خواهد شد. زمانی که شارژ شما به اتمام برسد لینک‌های شما نمایش داده نخواهد شد تا مجددا حساب خود را شارژ کنید.

هزینه هر کلیک

هزینه هر کلیک برای همه فروشگاه ها یکسان بوده و قیمت آن سالانه مشخص می‌شود. هزینه هر کلیک در سال ۱۴۰۰ مبلغ ۱۰۰ تومان (۱۰۰۰ ریال) است.

حذف کلیک تکراری

اودینا هزینه کلیک های تکراری در بازه زمانی نیم ساعته را (مشابه با تعریف سشن گوگل آنالیتیکس)، اخذ نمی کند.

شارژ تشویقی

فروشگاه ها هنگام شارژ حساب خود میتوانند با انتخاب مبالغ بالاتر از شارژ های تشویقی استفاده نمایند.

جدول شارژ های تشویقی برای سال ۱۴۰۰:

میزان شارژ (تومان)میزان شارژ تشویقی (تومان)
۱۰۰,۰۰۰۱۰,۰۰۰
۲۰۰,۰۰۰۲۰,۰۰۰
۳۰۰,۰۰۰۳۰,۰۰۰
۵۰۰,۰۰۰۵۰,۰۰۰
۱,۰۰۰,۰۰۰۱۰۰,۰۰۰
۲,۰۰۰,۰۰۰۲۰۰,۰۰۰
۳,۰۰۰,۰۰۰۳۰۰,۰۰۰
۵,۰۰۰,۰۰۰۵۰۰,۰۰۰
۱۰,۰۰۰,۰۰۰۱,۵۰۰,۰۰۰
۳۰,۰۰۰,۰۰۰۴,۵۰۰,۰۰۰
۴۵,۰۰۰,۰۰۰۶,۷۵۰,۰۰۰
انصراف از همکاری و بازگشت وجه

در صورتی که فروشگاهی به هر دلیلی از خدمات اودینا راضی نباشد امکان بازگشت مانده شارژ فروشگاه وجود دارد. در این صورت مبالغ شارژ تشویقی که فروشگاه دریافت کرده از شارژ باقی مانده حذف می‌شود و مبلغ باقی مانده به حسابی که فروشگاه اعلام کند بازگشت داده خواهد شد.

سوالات متداول ثبت فروشگاه

۱٫ میخواهم برای شروع تنها تعداد محدودی از محصولاتم را در اودینا به نمایش بگذارم آیا این امکانپذیر است؟

بله، از طریق تیکیت پشتیبانی درخواست دهید چه محصولاتی نمایش داده نشود ربات اودینا تمامی محصولات شما را از سایت فراخوانی کرده و به پنل اضافه می کند.

۲٫ آیا میتوان برای تست و برای شروع مبلغ کمتری از ۱۰۰ هزار تومان را شارژ نمایم؟

حداقل شارژ حساب در اودینا ۱۰۰ هزار تومان است. اما از این نظر جای نگرانی نیست چون اگر شما قبل از اینکه شارژتان به پایان برسد از ادامه همکاری منصرف شوید مانده شارژتان عودت داده خواهد شد. بنابراین برای تست همان ۱۰۰ هزار تومان را شارژ کنید و پس از گذشت مدتی و با دریافت تعدادی ورودی، اگر از ادامه همکاری منصرف شدید بوسیله پنل پشتیبانی به ما اطلاع دهید.

۳٫ هنوز همه محصولات خود را در سایت بارگذاری نکرده ام آیا نیاز است تا ابتدا همه محصولات را بارگذاری کنم و بعد برای شروع همکاری اقدام کنم؟

خیر، ربات اودینا در ابتدای همکاری محصولات فعلی شما را فراخوانی می کند و پس از آن نیز هر زمان محصولی را به سایت خودتان اضافه کنید چند روز بعد بصورت خودکار آن را به پنل اودینا اضافه خواهد کرد.

admin